12 aug. 2013

Photo Diary: 27.07-11.08 2013

Lenea-i mare pe la noi. Cam asta a fost deviza mea în ultima perioadă și, prin urmare, m-am comportat ca cea mai leneșă creatură. În majoritatea timpului nu am făcut decât să stau și să pierd vremea cu Ză boyfriend ;;) acasă, uitându-ne la filme, sau la barul nostru preferat. În rest nu prea am făcut nimic productiv :D


Folk night, și da, mă laud cu talentul altora :D




În toată această perioadă am folosit fard de pleoape o singură dată. Chiar și eu sunt șocată.










Dacă suntem împreună sigur sunt și căni de cafea prin preajmă.


Anne Rice - Vremea Îngerului. Recunosc, am împrumutat cartea asta de la bibliotecă doar pentru că este scrisă de Anne Rice, și am și terminat-o în câteva zile. A fost o lectură plăcută, dar nu se va număra printre cărțile mele preferate.


Îmi este imposibil să pun o ojă la locul ei imediat după ce o folosesc. Trebuie să stea adunate pe birou o perioadă, cam până se strânge o mică armată. Dar măcar m-am mobilizat și mi-am făcut unghiile la picioare. Serios, trebuie să duc muncă de convingere cu propria persoană când vine vorba de pictatul unghiilor de la picioare de parcă nu ar fi tot ale mele


Orkide 294 și Leydi 840 în caz că interesează pe cineva, dar mă îndoiesc :D


Îmi pierdusem punga în care țin ambalaje goale pentru un empties post. Asta în condițiile în care de obicei oricum arunc un produs imediat cum îl termin soooo așteptați-vă la o postare de genul acesta în următoarea săptămână.


Random NOTD: Essence nr. 38 Coose me



Am gătit pentru prima dată și nu, nu a murit nimeni, ba chiar sor-mea m-a lăudat. Totuși, tind să cred că ea e subiectivă având în vedere că ori mănâncă ce gătesc eu ori face foamea.


Clătite cu miere de mai, dulceață de căpșuni și zmeură poaspătă. Au fost delicioase chiar dacă ale mele arată puțin dubios din cauză că nu am tigaie antiaderentă. Rețeta o gasiți la Adi Hădean, adică aici 




Ori bucătărim ori nu? :))


Funny story: pentru că eu sunt un copil care suferă de adhd am adunat brichetele tuturor și cănd am fost întrebată de un amic ce fac am răspuns gang bang (stiu, stiu... my bad). Cireașa de pe tort o reprezintă faptul că exact atunci cineva a întrebat ce mai vreți?, în sensul ce melodie vrem pentru karaoke.. raspunsul meu total neintentionat? gang bang! ... tipic mie =))


Finally... Cum ziceam aici, ciocolata cu mentă de la Kaufland e preferata mea, dar pentru că unei prietene foarte apropiate îi place cea cu cocos am zis sa o încerc și pe aceasta. E ok, dar nu pot să zic decât că îmi pare bine că mi-am luat și una cu mentă ( nu a supraviețuit suficient încât să-i fac poză)


I hope you enjoyed!

XoXo,
Sara








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu