30 sept. 2013

Photo Diary: 23- 29.09.2013

            Nu cred ca se putea o zi mai urâtă pentru începerea anului universitar: ploaie, frig, vânt...tot tacâmul. Și dacă nu am avut timp de dimineață să fac această postare m-am gândit să profit de faptul că m-am mai dezmorțit.... mai bine mai târziu decât niciodată, nu? :D



ziua de luni perfecta :D

   


 pufoșenia stă pe fotoliu lângă mine toata ziua

 



Random NOTD


Și daca tot am deschis subiectul unghii.. de la ojele astea mi-am luat la revedere (era și cazul)



FOTD de la machiaj complet la aproape nimic... yep, așa fec mereu, dau dintr-o extremă într-alta


am atacat o ciocolată înainte să le fac poze :)) pur și simplu nu i-am putut rezista



m-am mobilizat și eu într-un final să fac ordine prin grămada de hârtii de la facultate

I hope you enjoyed :)

XoXo,
Sara


4 comentarii:

  1. Ce draguta postare. Ce-ai mancat bun acolo? Arati super misto si cu mult machiaj, si cu putin! ^^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc ^_^ sunt antitalent in bucatarie dar ma incapatanez sa imi inventez propria reteta de paste cu sos :)) inca nu am facut bubite and stuff deci cred ca sunt pe drumul cel bun :D

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. multumesc <3 acum m-am facut si mai rosie decat sunt deja ^_^

      Ștergere