25 sept. 2014

FOTD: Silvery gray for a rainy day


Pentru motive pe care nici eu nu le inteleg pot numara zilele in care am purtat machiaj in tonuri de gri pe degetele de la o mana. Nu imi displace griul, ba chiar din contra, asa ca am hotarat sa ies din mica mea bula de confort ce cuprinde culori vibrante. Dupa cum se poate observa nu m-am putut abtine sa nu adaug puuuutina culoare pe linia genelor inferioare :D 










Produse folosite:
Ochi:
TFSI, NYX jumbo eyeshadow pencil - Milk,  Essence eye pencil - white, ADA eyeliner - teal, Music flower long wear gel eyeliner, 120 eyeshadow palette, Essence Lash Mania reloaded mascara, Essence eyebrow stylist set, Essence lash and brow mascara

Fata:
fdt Farmasi High Performance , paleta 15 corectoare,Golden Rose stick concealer - 04, Golden rose Silky touch Compact powder - 04, The Balm - Hot Mama

Buze:
Alverde lipliner - Terra
Essence longlasting lipstick - 07 Natural Beauty


I hope you enjoyed :)


XoXo,
Sara


6 comentarii:

  1. Machiajul este superb, iar sprancenele sunt perfecte <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Superb tot! imi place nuanta rujului, se potriveste super bine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mersi ^_^ rujul a fost un fel de impulse buy dar acum il iau peste tot cu mine :D

      Ștergere
  3. Suuuuperb machiajul tau,tu esti o frumoasa,iar ochii tai sunt WWWWOOOOOWWW <3 te pup
    http://unghiutele.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere