12 sept. 2014

Essence Lash Mania Reloaded false lash mascara

Genele mele sunt mici. Enervant de mici. Nici cea mai buna mascara nu face minuni pentru mine, si nu am asteptari prea mari. Chiar nu topai ca un copil cand o mascara promite un efect de gene false, but a girl can dream,right? 

Problema mea cu Lash Mania reloaded e ca periuta e foarte incarcata. Pot sa bibilesc un machiaj si 30 de minute, dar mascara o aplic in 2 timpi si 3 miscari. Cu Lash Mania nu pot sa fac asta. Trebuie sa sterg periuta si apoi o aplic cu rabdare pentru ca imi incarca genele foarte repede daca nu sunt atenta. Lemme tell you something. Ain`t nobody got time for that

Partea care ma face sa chitai ca o veverita e ca imi lungeste genele foarte mult. Poate ca pentru alte fete nu e mult, dar pentru mine e chiar o lungime acceptabila. Nu pot spune ca imi place faptul ca le lipeste putin, insa pot trai cu asta pentru ca macar am gene vizibile :))










I hope you enjoyed :)


XoXo,
Sara

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu