21 oct. 2012

Nail polish haul

Să va spun o poveste....

A fost odată ca niciodată o zi cu soare în care eu țopăiam liniștită prin oraș când mi-am adus aminte că am nevoie de dizolvant pentru lac de unghii. Și povestea s-ar fi terminat aici dacă nu alegeam să intru într-un magazin ca multe multe oje colorate și ieftine. De aici totul e previzibil... am ieșit din magazin nu numai cu dizolvant ci și cu o pungă de oje . And i am not even sorry :))


Nici măcar nu pot spune că mi-am luat numai culori de sezon, de care aveam ”neapărată” nevoie :))



Gabrini multivitamin - M 105
Cam târziu pentru oje ”summer edition” :))


Gabrini multivitamin - 348


Gabrini multivitamin - 379


 Gabrini multivitamin - 358


Gabrini Elegant - 320


Gabrini Elegant Mirror Colors - M 07


Gabrini Elegant Mirror Colors - M 06


Classics Glamour - 149



Madonna - 02

Vă rog să nu trimiteți ambulanța să mă ducă la Spitalul 9 că și ei m-au dat afară ;)

I hope you enjoyed :)


XoXo
Sa Ra


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu