28 oct. 2012

Spidery Halloween nails

Poate că nu toată lumea se costumează de Halloween, mai ales că nu este o sărbătoare autohtonă, dar asta nu înseamnă că nu putem intra în spiritul american al sărbătorii cu o manichiură tematică :)



Pentru a realiza acest model am folosit:


1. Golden Rose smooths and strenghthens - 101
2. Gabrini - 302
3. Orkide - habarn-amcenumăr :))
4. Golden Rose - 71
5. Golden Rose - 84
6. lac transparent Medusa Isabella


Ca de obicei, am început cu un strat de bază și am continuat cu două straturi de ojă neagră și trei de ojă portocalie.


Cu  o pensulă subțire am început să trasez linii pentru a forma pânza de păianjen.




Pentru păianjen am început cu o dungă verticală și o bulină mai mare. Am făcut câte trei seturi de linii frânte în fiecare parte pentru picioare și două buline albe pentru ochi.







Am așteptat să se usuce și am aplicat un strat de lac transparent.


That`s it, you`re done !
I hope you enjoyed :)



XoXo
Sa Ra








Un comentariu: