11 mar. 2013

Photo Diary 04-10 mar 2013

  Săptămâna asta a fost fix una de tipul care zboară imediat... nici nu-mi aduc bine aminte ce am făcut jumătate din timp


arm candy de sezon 


nu stiu ce vrea să-mi spună mama cu cerceii ăștia care pentru gusturile mele sunt micuți...subtil n-am ce zice 


preferatele mele au fost cele cu tiramisu, deși mă așteptat să-mi placă mai mult cele cu cocos.. dar nu am gustat în viața mea ceva care să fie mai departe de cocos..serios..cine a hotărât că alea sunt bomboane cu umplutură de cocos? să se simtă și să-și dea demisia 


micuțul terorist care aștepta să plec de lângă vaza cu trandafiri ca să poată inspecta în liniște



Trandafirii "zaharisiți " au fost o surpriză deosebit de plăcută din partea unei persoane de la care nu mă așteptam și până acum au scăpat atacului teroristului mai sus menționat


nu-mi aduc aminte exact numele ceaiului.. supreme caramel maybe? :D în schimb îmi aduc aminte foarte bine că mirosea divin și în mod foarte ciudat inițial mi s-a părut că simt un ușor miros de popcorn cu unt...



finally... un pic din prosteala mea din weekend ;)


I hope you enjoyed!

XoXo,
Sa Ra


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu