18 mar. 2013

Photo Diary 11-17 mar 2013


 Cred că o să îmi iau câmpii cât de curând... clipesc și pac! a trecut săptămâna. Trăiesc cu senzația că  nu am timp de nici unele, că mereu rămâne ceva nefacut.Zău că nu-mi ar strica o vacanță



Luni dimineața + cacao cu lapte = happy me 


sneak peek pentru una din postările viitoare so stay tuned


invariabil acesta a fost machiajul pe care l-am purtat în fiecare zi... și încă nu m-am plictisit 


 drept civil și melcișori cu lapte... să tot înveți 


o mică schimbare (nepermanentă) de look..așa. ca să fie în tandem cu machiajul ochilor


noua mea mică-mare plăcere vinovată. Ciocolata asta e de-a dreptul divină.Îmi place atât de mult încât cred că în curând se va vedea pe șolduri.


bem suc de portocale să ne vitaminizăm :D


kiss it, mortal 3:)







acea senzație când te trezești dimineața și pe geam vezi ASTA.. când am verificat eu calendarul ultima dată era martie... chiar atât de mult am dormit?

I hope you enjoyed!



XoXo,
Sa Ra

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu