23 aug. 2012

Edgy nail tutorial

Manichiura pe care v-o propun astăzi este destul de simplă, dar de efect, potrivită pentru persoanele îndrăznețe.


Am folosit:


1 Golden Rose Smooths and strenghthens - 101
2 Golden Rose - 71
3 Orkide - habar nu am ce număr :)) ( în orice caz, un argintiu metalizat)
4 Flormar - Top coat matifiant


Am aplicat un strat de bază (nu glumesc, ojele închise la culoare, în special negrul, tind să păteze) și un strat de ojă neagră. 


Am așteptat să se usuce și am aplicat un strat de top coat matifiant


Folosind ojă argintie am creat un fel de formă triunghiulară, după care am aplicat o pietricică în formă de lacrima.


Pentru a obține unghiul ascuțit eu am folosit întâi pensula ojei, apoi am trecut pe margini cu o pensulă subțire, dar puteți folosi benzi pentru manichiură french ( evidend, benzi care au formă în unghi), sau orice altă metodă preferați.




Evident, de această dată nu am aplicat un strat protector de ojă transparentă pentru că am vrut să păstrez aspectul mat.


That`s it, you`re done
I hope you enjoyed :)


      XoXo
      Sa Ra


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu