18 aug. 2012

summer cherry nail tutorial



Poate că vara este aproape de sfârșit dar asta nu înseamnă că nu putem să o păstrăm în amintire, dar și pe unghii. Acestea fiind spuse, vă propun o manichiură văratică.


Am folosit : 


 1 Golden Rose Smooths and strenghthens - 101

2   Gabrini - 302
3  Natty - 402
4 ojă verde cu pensuă subțire no name
 5 lac transparent Medusa Gabrielle

+ o bucată de hârtie și o scobitoare

Am aplicat un strat de bază și două straturi de ojă albă.


Apoi, folosind oja cu pensulă subțire am creat mici ”V”-uri (codițele cireșelor) și frunzulițe


Am pus pe foaie o picătură de ojă roșie, și cu ajutorul scobitorii am creat ”cireșe” .


Am așteptat să se usuce bine și am aplicat un strat de lac transparent.


That`s it, you`re done
I hope you enjoyed :)


      XoXo
      Sa Ra





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu