17 aug. 2012

Review: fond de ten Affinitone


Am auzit și citit o grămadă de păreri despre fondul de ten Affinitone de la Maybelline NY și am vrut să văd personal ”ce-i poate pielea”. Încă de la început am avut o relație de tipul dragoste-ură și mi-a luat surprinzător de mult timp să-mi formez o părere despre el.

Dețin două nuanțe, una potrivită pentru iarnă (nr 03 Light Sandbeige), și una potrivită pentru vară( nr 16 Vanilla Rose).




Și acum să le iau pe rând :
  • ambalajul este simplu, de plastic și pare cam ieftin, dar la prețul pe care îl are nu puteam să am pretenții. Pe spate are listate ingredientele dar și minunile pe care promite să le facă ( evident, sunt umflate cu pompa mai rău ca baloanele de 1 iunie).


  • are o consistență lichidă și se așează pe piele foarte repede așa că trebuie să vă mișcați destul de iute dacă nu vreți sa rămâneți cu dungi. După ce se așează pe piele are un aspect satinat, în nici un caz dewy. Eu am fost „binecuvântată” cu ten mixt care variază între normal-uscat iarna și ușor gras în zona T-uscat pe obraji vara (superb nu ?). Deși se laudă că hidratează scoate în evidență orice zonă cu piele uscată, și chiar dacă aplic o cremă grasă înainte, fenomenul reapare după 2-3 ore.
  • nu rezistă prea bine, cam 5-6 ore maxim pe un ten normal, după care necesită mici retușuri. Pe un ten gras necesită pudră.
  • după o convorbire la telefon s-ar putea să descoperiți că pe ecranul acestuia se află la fel de mult fond de ten cât aveți voi pe față.
  • acoperire este mică spre medie, dar nu este buildable pentru că dacă încercați să adăugați mai mult se strânge. Face o treabă destul de bună la acoperirea micilor imperfecțiuni dar nu face față unor probleme mai serioase, de exemplu coșurilor.
  • ca metodă de aplicare se comportă cel mai bine atunci când este aplicat direct cu degetele.



  • textura este ușoară, nu  simțeam că port fond de ten.
  • are tendința să se strângă în liniile fine, deci nu este potrivit tenului matur.
  • vara se descurcă acceptabil dar necesită pudră. Totuși, dacă afară este foarte cald poate da senzația că transpirați sub o mască, chiar dacă în general este un fond de ten lejer.
  • cantitate: 30 ml
  • valabilitate: 12 luni de la deschidere
  • preț: între 33 și 39 de ron, 20-25 de ron când este la reducere.
  • accesibilitate destul de mare, atăt în privința magazinelor care îl comercializează, cât și a nuanțelor în care este disponibil



L-aș recomanda? Da, însă doar persoanelor care nu au tenul uscat și care nu au nevoie de foarte multă acoperire.

L-aș recumpăra? Momentan nu, pentru că am o listă destul de lungă cu alte fonduri de ten pe care vreau să le încerc.

Vă doresc o zi minunată :)

XoXo
Sa Ra

3 comentarii:

  1. Perfect de acord cu ce ai zis.
    Cu tenul meu mixt, imi cam pare rau ca am dat 30 lei pe el...mai bine alegeam altceva.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie imi place foarte mult!Il iubesc!Il port in fiecare zi in geanta sau in buzunarul gecii mele..Imi place,la mine se comporta foarte bine..eu l.am cumparat de la Carrefour si am dat pe el 27,90 lei pe el.Il folosesc de o saptamana si este f.bun.De la el nu mi se uleiaza pielea,poate fi folosit si la scoala daca ai imperfectiuni ca nimeni nu va observa ca ai fond de ten..Este singurul fond de ten care imi place...celelalte de la Cien,Bb cremul,The One,Dm lasa pielea lucioasa zici ca ti.ai dat cu ulei pe fata..Ii felicit echipa Maybelline New York ...Ii iubesc :*

    RăspundețiȘtergere