25 aug. 2012

Forget me not and Camomile nail tutorial

După ultimul tutorial mi-am dat seama că nu este ceva ce multă lume ar purta, așa că cel de azi este ceva mai potrivit pentru a fi purtat zi de zi.


Am folosit:


1 Golden Rose Smooths and strenghthens - 101
2 Medusa - nr 63
3 Golden Rose - nr 85
4 Gabrini - nr 302
5 Olivia - nr 400
6 lac transparent
+ scobitoare/punctator


Am aplicat un strat de bază și două straturi de ojă nude.


Am folosit ojă albastră pentru a face flori simple ( 5 buline trase spre centru):


Apoi am făcut același lucru, dar cu ojă albă.
După cum puteți vedea, am ales să pun florile diferit pe fiecare unghie.


Am făcut câte o bulină galbenă în mijlocul fiecărei flori...


am așteptat să se usuce, și am aplicat un strat de lac transparent.





That`s it, you`re done.
I hope you enjoyed :)


XoXo
Sa Ra





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu