24 aug. 2012

Review: Gerovital Plant - Cremă antiimperfecțiuni


Acum ceva vreme lumea vuia despre o cremă minune, salvatoarea tenului cu probleme, radiera care te scăpa ca prin minune de pete, și anume crema antiimperfecțiuni de le Gerovital Plant.



Cum eu am probleme cu acneea și urmele pe care le-au lăsat coșurile am zis că merită să o încerc, mai ales că peste tot auzeam numai de bine.

Ce afirmă producătorul:



Ce zic eu:

În primul rând, eu cred că această cremă a fost mult prea lăudată. Nu este nici pe departe un produs așa de minunat. Am așteptat și tot așteptat până mi-am format o părere clară, adică am folosit-o mai mult de două luni, așa cum specifică producătorul.

Ingrediente:


Dacă ne uitam în lista de ingrediente deja se ridică niște semne de întrebare.”Formulări fără alergeni” zic ei, dar la ingrediente apare de două ori ”alcohol”, și o dată ”parfum”. Nu știu eu să citesc toate denumirile celorlalte ingrediente, dar astea două nu sunt tocmai potrivite unui ten sensibil. Eu nu am neapărat un ten foarte foarte sensibil, dar încă de la prima folosire am observat că pe anumite porțiuni, acolo unde aveam coșuri, am simțit o ușoară senzație de usturime.

Din câte știu eu Acidul Glycolic și BHA sunt produși folosiți în exfolierea chimică. Dacă BHA apare ultimul pe lista de ingrediente, acidul glycolic este al șaselea, și asta într-o cremă care se laudă cu tot felul de extracte BIO. Și că tot veni vorba de extracte BIO, extractul ”organic de Floare de Colț, certificat ECOcert Franța, provenit din culturi organice, fără pesticide, ierbicide, sau fertilizatori minerali”, care stă mândru și pe fața cutiei, este penultimul pe lista de ingrediente, deci în cantități infime.



Crema în sine este albă și are o consistență cam ciudată, în sensul că nu este grasă, dar oricât de puțină aș aplica, tot mi se pare că lasă reziduri pe piele. Producătorul afirmă că ”hidratează și hrănește epiderma”, dar părțile mai uscate de pe fața mea nu au fost mulțimite, așa că a trebuit să folosesc încă o cremă hidratantă.

În ceea ce privește decolorarea petelor este nevoie de răbdare. Am observat o ușoară îmbunătățire după două săptămâni de utilizare, dar apoi procesul a stagnat, deci cred că este nevoie de o utilizare îndelungată a produsului pentru a avea rezultate maxime. Nu este o cremă de la care să obțineți rezultate peste noapte.

Nu zic că nu este un produs bun, doar că laudele pe care le primește sunt, de multe ori, mult prea mari în comparație cu ceea ce face.

Alte detalii:
producător: SC.FARMEC.SA
cantitate: 50 ml
valabilitate: 6 luni de la deschidere
preț: 23-25 lei



Vă doresc o zi minunată  :)


XoXo
Sa Ra



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu